fredag den 13. november 2009

Anmeldelse af Haglöfs Escape Ventilator Dame sko

Haglöfs Escape ventilatior dame skoen er utrolig lækker at have på. Serien af escape sko fra Haglöfs handler om at skoene skal være funktionelle samtidig med at udseendet følger med. Escape ventilator har den super lækre Sole indersål, som giver en suveræn støtte til foden og absorberer de værste stød. Haglöfs Escape ventilatior føles bare så naturlig at have på og jeg bliver slet ikke træt af at have den på, også selvom jeg går rundt med den hele dagen. Jeg havde også min Haglöfs sko med på vandretur i thailand for to måneder siden og dette var det perfekte køb, jeg oplevede ikke nogle som helst vabler, hvilket er en utrolig vigtig ting for mig når jeg køber sko. Du bør dog ikke købe Haglöfs Escape ventilatior hvis du skal bruge den i koldt vejr, da der ikke er meget varme i, men til sommerhalvåret eller udlandet er den intet mindre end perfekt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar